Moja lista blogów

czwartek, 15 sierpnia 2019

Zdobienie haftem. Bławatki


 Sukienki dla małych dziewczynek, lubię zdobić także  haftem. Choć to jest  pracochłonne, bo wymaga  wykonania  tego  haftu, to nawet niewielki motyw  upiększa ubiór dziecięcy.  A inspiracja płynie szeroko, jak rzeka, oczywiście z natury. Tu  wyświetlam haft  na sukieneczce dla małej dziewczynki. Jest to  motyw  naszego polnego bławatka., który kolorystycznie  jest w zgodzie z kolorem tkaniny i zastosowaną,  ciemnoniebieską koronka. Wykonanie  tego haftu jest na tyle trudne, ze   należy  osiągnąć  obraz  zbliżony do naturalnego.  Nie wiem  jak w tym dziele wypadłam. Jak Wam się podobają moje potargane wiatrem  zwichrzone bławatki, na sukieneczki dla małej Hani? Kolor tkaniny, według mnie, wymagał właśnie takiej ozdoby , inspirowanej polnymi chabrami. Niebawem   ukończę i wyślwietlę tę sukieneczkę już  gotową. Zdjęcia mojego autorstwa  i z albumów Pinterest





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz