Moja lista blogów

czwartek, 22 sierpnia 2019

Szycie haftem malowane

 Zdobienie sukienek dziewczęcych haftem  to tradycja o ponadczasowym charakterze.  Niezależnie od mody, jaka panuje w danej chwili , w   projektowaniu odzieży dziecięcej, styl klasyczny zawsze  odnajduje swoje miejsce i swoich  klientów.  Nie ukrywam,że  ja również jestem  tym stylem, w odzieży dziecięcej, zafascynowana. I jak każda  osoba, szyjąca dla dzieci, mam na ten problem , swoje odrębne spojrzenie.  Szycie odzieży dziecięcej  z tkanin lnianych, łączonych dziś z   włóknami syntetycznymi, uważam za niezbyt udany wybór. W kręgu moich zainteresowań leżą tkaniny  bawełniane, naturalne, które  są przyjazne dla delikatnego ciała dziecka. Taką  tkaniną , odpowiednią  na małe   kreacje, jest batyst. Jest to tkanina miękką i delikatna. Produkowana jest w wielu pięknych kolorach. Z  batystu przecież wykonuję również  chusteczki z szydełkową koronką. A  one służą do kontaktu z naszym organem powonienia, który    jest równie wrazliwy  na wszelkie szkodliwe wpływy, jak i ciało dziecka. Zatem  moje sukieneczki dla  małych i większych dziewczynek powstawać będą z batystów. Inspiracji i wzorów graficznych do  haftu na sukieneczkach jest wiele.    Mam też inna koncepcję zdobienia   sukieneczek.  Ale to raczej wolę pokazać praktycznie. Ostatnie dwie sukieneczki  już są na ukończeniu. Zatem następna ... będzie z  haftem. Cierpliwości..., bo  to jest dosyć pracochłonne...W użyciu  będzie   biały  batyst. Zdjęcia, żródło - albumy Pinterest






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz