Moja lista blogów

sobota, 31 sierpnia 2019

Amarantowa... i co dalej?


 Gdy kupuję kupon materiału, jak ten, w pięknym amarantowym kolorze, staję przed trudnym zadaniem   doboru konstrukcji sukienki dziecięcej  i  dodatków,  oraz sposobu jej ozdobienia. Klasyka podpowiada, ze tu  pasują dodatki  białe, choć może nie tylko. Ale  w sukience dla małego dziecka obowiązuje  umiar i elegancja.  Czy wybrać  kołnierzyk  bardzo fantazyjny, haftowany , czy może  szydełkowy. I wcale to nie musi być   tradycyjny kołnierzyk ,, Bambino,,.   Zrobiłam stosowne przymiarki, wykorzystując    to, co było pod ręką. A więc  szydełkową  serwetkę, chusteczkę z szydełkową koronką, czy inną, z haftem kolorowym.  Jeden  z szydełkowych kołnierzyków  wydaje mi się być bardzo odpowiedni. Ale i te haftowane są  wspaniałe. Czy może zrezygnować  z kołnierzyków i żabocików, a ozdobić ją jedynie białym m haftem  w postaci motywów kwiatowych Tak właśnie wygląda   codzienność  w  mojej pracowni. Trzeba  podejmować  decyzje małe, by osiągną   dobry efekt.
Zdobienie haftem  też  jest bardzo ciekawe.







Ten  szydełkowy kołnierzyk wydaje mi się być bardzo odpowiedni





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz