Moja lista blogów

środa, 20 października 2021

Mój słonecznikowy szlafrok

 Wreszcie...po dłuższej przewie, spowodowanej brakiem chęci, wykroiłam i uszyłam sobie  nowy szlafrok. Materiał, to piękna , bawełniana satyna, w kolorze  płatków słonecznika a dodatek na pliski , to też satyna  zdobiona wzorem drukowanym, w kolorach współgrających z kolorem  materiału na szlafrok.  Chciałam, by moje nowe dzieło, było trochę inne niż wszystkie...zawsze lubiłam odstawać od  ...normalności...hi..., hi.., dlatego  przyozdobiłam go   według własnego pomysłu, pliskami i  falbankami umieszczonymi na przodzie, przy rękawach i kieszeniach. I niech tak zostanie. A kolor...no cóż, kiedyś go bardzo lubiłam i nosiłam...




Wykrój plis

Plisy zdobiące szlafrok na przodzie
Kieszenie i rękawy zdobione kolorowymi dodatkami
Plisa imitująca wyłogi
Satyny na szlafrok
Wykrój, który zmodyfikowałam dla swoich potrzeb
Inspiracja


5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi sie ten szlafrok.Pomyslu Ci nie brakowalo.A juz sloneczny kolor jest idelany na kazda pore roku.Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Alicjo, za miłe słowa. A wiesz..., lubię przy swoich ciuchach różne ozdobniki...koroneczki, falbaneczki, sznureczki...itp. Dlatego w moim szyciu zawsze trochę tego jest... Pozdrawiam. ciepło.

      Usuń
  2. Wprawdzie to nie jest mój kolor, ale szlafrok bardzo mi się podoba. Dodatki dodają mu smaczku. Zdolna jesteś kobitka Lucynko. Pozdrawiam serdecznie 🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twój ciepły komentarz. Kolor też mi obecnie nie za bardzo odpowiada, choć to jest identyczny kolor płatków słonecznika. Ale kiedyś taki kolor lubiłam i taka satynę kupiłam. Przeleżała trochę, zanim szlafrok uszyłam. Zawsze przecież mogę uszyć następny. Ostatni już trochę jest sfatygowany, Był z cienkiej frotki, biały w kwiatowe wzory. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Mając na uwadze Twój temperament, zdolności, kreatywność i optymizm ten kolor bardzo do Ciebie pasuje. Jest wesolutki i ciepły. Ja nie jestem taką optymistką, choć bardzo chcę, ale jakoś mi nie wychodzi. Pozdrawiam serdecznie:):):)

      Usuń