Moja lista blogów

niedziela, 3 września 2017

Pomysły na szkolne kreacje


Każdego roku, o tej samej porze, myśli moje zajmują szkolne kreacje, na specjalne okazje.  A jest tych szkolnych uroczystości, w roku szkolnym, całkiem sporo. Wtedy właśnie powstaje problem, w co ubrać małą uczennicę. Obecnie jest duża dowolność w przygotowaniu uroczystych strojów, więc można sobie pozwolić na uszycie czegoś bardziej dekoracyjnego, w połączeniu kolorów białego i granatowego. Wyszukałam w necie kilka inspiracji. Z całą pewnością, jeden z tych pomysłów wykorzystam. Moja uczennica, ma  8 lat i jest już w... trzeciej klasie. To wysoka, szczupła, ciemnooka szatynka. Na pewno każda z tych szkolnych sukienek będzie dla niej odpowiednia. Foto. żródło: Pinterest.




5 komentarzy:

  1. Rewelacyjne sukienki, taka mała modelka będzie jak księżniczka w każdej z tych kreacji. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jakie klimatyczne stroje, ja lubię takie, maja swój klimat i duszę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham te klimaty. Coś pięknego. Szkoda, że moja mała piękność ma dopiero roczek. Ale wszystko jeszcze przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie przecudne, niektóre kojarzą się ze stylem wiktoriańskim. Niesamowite. Zdjęcia zapisane na czas gdy moje szycie będzie na poziomie odpowiednim do uszycia takich cudów.
    M.R.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stworzę takie dla swoich wnuczek. Obie są już w szkole. Każda szkolna kreacja jest przydatna, bo też uroczystych okazji w szkole jest trochę. A gdy dziecko koncertuje w szkole muzyczne, bo gra... na puzonie, to galowe sukienki są bardzo potrzebne.

    OdpowiedzUsuń