Moja lista blogów

niedziela, 25 sierpnia 2019

Jeszcze kilka zdjęć... niebieskiej

 Jeszcze kilka zdjęć  moich najnowszych sukienek, tym razem w  popołudniowym słońcu. Będą lepiej widoczne. Jestem z tej pracy zadowolona, chociaż zawsze mam  niedosyt piękna. Zobaczę, jak  uda mi się wykreować moje nowe pomysły na dziecięce sukieneczki z haftem.   Haftem, oczywiście płaskim, choć kiedyś , razem z córką  , a raczej głównie ona, wykonywała  znany i lubiany haft marszczony.  Ale to bardzo pracochłonne zajęcie i sukieneczki musiałby być bardzo drogie. Ograniczam się zatem jedynie do  haftu płaskiego, ludowego i brazylijskiego. Ale i  tymi haftami można pięknie ozdobić sukienkę. Hania, moja  mała, prześliczna kuzyneczka,  czuje się w tej sukieneczce wyśmienicie i   moim skromnym zdaniem,  Hania pięknie się w niej prezentuje  i doskonale też zaprezentowała  się roli małej  modelki. Zdjęcia są mojego autorstwa. i autorstwa Mamy Hani






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz