Moja lista blogów

wtorek, 20 sierpnia 2019

Różane zwiastuny




Różane zwiastuny to dowód, ze w mojej  pracowni  coś się  wciąż dzieje, nawet gdy tego nie widać  na blogu, bo zdjęcia wersji roboczych, moich  rękodzielniczych zmagań,  podejmowanych prób, poszukiwań i rękodzielniczych inspiracji, pojawiają się  najczęściej na moim  profili, na Facebooku.  Strona z moim profilem  na Facebooku, nosi nazwę  SincreArt - Studio.  Link do tej strony, zamieszczony jest  na bocznym pasku tego  bloga.  A te zdjęcia są zapowiedzią powstania dwu  nowych sukieneczek, dla moich ukochanych, małych księżniczek, dla  których  uwielbiam szyć.  Sukieneczki są szyte z miękkiej tkaniny bawełniane, w niebieską kratkę.  Karczki sukienek  ozdobię   haftowanym motywem róży, falbankami oraz  ściegiem  maszynowym zygzakowym. Niebawem   na blogu pojawią się zdjęcia  tych sukieneczek,  już ukończonych. Sukieneczki wykreowałam  w stylu retro.  Klasyczne modele są bowiem piękne  i   ponadczasowe . Znajdują  zainteresowanie także współcześnie. Zatem, trochę cierpliwości..., w pracowni powstają też szydełkowe propozycje na  Boże Narodzenie.  wciąż też zwiększane są zasoby uszytych przeze mnie, sukienek. Zdjęcia są mojego autorstwa.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz