Moja lista blogów

sobota, 24 sierpnia 2019

Niebieskie w...kratkę

Wczoraj ukończyłam szycie dwu nowych sukienek  dla dziewczynek. Sukienki są  w rozmiarach 122 i  98 cm, czyli  ta większa   dla dziecka  na 4 - 5 lat a ta mniejsza   1 - 2 latka. Sukienki uszyte są  z tkaniny bawełnianej 100%, miłej w dotyku, przyjaznej dla skóry dziecka. Przodziki  haftowane ręcznie na białym, delikatnym batyście. Całość utrzymana w stylu retro. Większa sukieneczka przeznaczona do sprzedaży w cenie  80 zł. Mniejsza jest prezentem dla mojej maleńkiej kuzyneczki, wnusi mojej siostry. Dziewczynka ma 1,5 lat. Z całą pewnością utrafiłam w rozmiar. Zdjęcia  są mojego autorstwa. Wykonane w moim skromnym atelier. Zostawiam was   z zaproszeniem do oglądania zdjęć a ja pędzę do  swojego ulubionego zajęcia. W głowie mam już nowy projekt sukieneczki z haftem.  Cierpliwości...., niebawem   będą zapowiedzi  czyli zwiastuny nowej, dziecięcej kreacji.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz