Moja lista blogów

piątek, 16 sierpnia 2019

Błękitna z chabrami


 Mam spore  zaległości   w szyciu.  Tę sukieneczkę  rozpoczęłam szyć gdzieś 3 tygodnie temu. Zazwyczaj szyje sukienki  dla dziewczynek w wieku  od 3 do 10 lat. Te malutkie są dla mnie  zabawą przypominającą  ...  moje ... krawieckie dzieciństwo, kiedy to szyłam dla swojej lalki. niewiele mniejszej od... niemowlęcia. Dziś tę małą  sukieneczkę już ogarnęłam i trzeba   szyć dalej. Niebawem ...minie lato, a ja mam jeszcze kilka letnich sukienek do wykonania.  A szycie to nie jedyne moje zajęcie. Szydełkowe robótki też wyczekują   w szufladach na  ten swój moment. A wracając  do tej sukieneczki z  motywem chabrów, uszyłam ją z resztki materiału, eksperymentalnie.  Model ten można by pomnażać, haftując cały ogród kwiatów. A to  maki, a to  rumianki...  Właśnie  również o tym myślę i do tego planu wrócę, gdy wejdę w posiadanie tkaniny, odpowiedniej  dla  odzieży dziecięcej. Ta tkanina, to  czysta bawełna, lecz   jak na sukienkę  tek delikatną ma zbyt dużą gramaturę. Jednym słowem, to płótno jest za grube.  Ale model sukienki z chabrami został wypróbowany.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz