Moja lista blogów

środa, 28 sierpnia 2019

Biała z haftem


 Pomimo męczącego upału, jaki dzisiaj mamy u nas, udało mi się   wykonać trochę pracy  nad nowa sukienka. Będzie to sukieneczka  dla dziewczynki w wieku 5 lat, ze śnieżno białego, organicznego batystu, która ozdobię  haftem przeze mnie zaprojektowanym. W górnej części sukienki  znajdzie się  haftowany  żabocik, obszyty  falbanka  z koronką  bawełniana lub stebnowaniem. Schemat wzoru już został przeniesiony  na materiał. Na zdjęciu z lewej, wzór koszyczka  wypełnionego kwiatami. Schemat ten  został naniesiony na   dolną część  sukienki,   z jej lewej, dolnej strony. Zamieszczam kilka zdjęć,  wykonanych w trakcie tych wstępnych czynności. Kolorystyka haftu płaskiego będzie utrzymania w  odcieniach wrzosu, czy koloru fiołkowego i zielonego. Koszyczek    będzie w jednym z kolorów brązu lub szarości. Ponieważ  czas pędzi,   ja też muszę oderwać się od bloga i  zabrać się do wykonywania haftu, gdyż to zajęcie  pracochłonne. A czekają na uszycie  kolejne kreacje dla małych  księżniczek. Zdjęcia wersji roboczej sukienki z haftem,  mojego autorstwa


 Haft już ukończony. Teraz trzeba tę sukienkę uszyć i przyozdobić brzegi haftem maszynowym
Koszyczek pełen kwiatów
W komplecie haftowany żabocik i dół spódniczki




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz