Moja lista blogów

środa, 9 czerwca 2021

Z niebieskiej wzorzystej wiskozy

 
 Uwielbiam wiskozy. A ten kupon materiału, to wiskoza w 100 %. Miękka, lejąca, chłodząca, przyjemna w dotyku. I chociaż trochę trudno z takich lejących się materiałów szyć  sukienki, to ja w ciągu dwóch dni  właśnie taka  sukienkę sobie uszyłam. Jest dwuczęściowa. Spódnica i  górna część, która można by nazwać bluzką. To mój ulubiony model letnich sukienek. Nie wiedzieć dlaczego, nie toleruje sukienek jednoczęściowych... , i to od dawna, choć czasem takie noszę. A wracając do uszytej sukienki., dekolt  górnej części sukienki ozdobiłam biała  szeroką, wykładaną stójką wokół szyi. Uszyłam ją z białego batystu, bo stójka  nie kładzie się się lecz jest stojąca. O to właśnie mi chodziło. Biel dodaje sukience  elegancji i szyku. Spódnica lekko, nieznacznie przymarszczona, ujęta w pasek. Góra lekko dopasowana z rękawkiem  w stylu kimono. No...i niech tak zostanie. Szyję to, co lubię nosić i w czym ,w danej chwili czuję się najlepiej. Kolejna  sukienka na  to i następne lata. Banalnie niebanalna. Prosta  w swojej prostocie. Ale mnie się to podoba.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz