Moja lista blogów

niedziela, 13 czerwca 2021

Tekstylia kuchenne


Tekstylia kuchenne  mogą być prawdziwą  ozdobą  wystroju  pomieszczenia zwanego kuchnią.  Potrzebna jest szczypta wyobrażni i  wyczucia smaku a..., kuchnię można wystroić i przyozdobić  krawieckimi akcesoriami tak doskonale, ze może  to być jedno z najbardziej ulubionych i najprzyjemniejszych pomieszczeń w domu. Poczynając od ozdobienia okna kuchennego odpowiednio uszytymi  zasłonkami i zazdrostkami, poprzez  wszelkiego rodzaju  nakryć stołu kuchennego i  krzeseł, fartuszków kuchennych, podkładek  pod talerze i kubki,  łapek, ścierek, koszyczków na pieczywo oraz wielu innych potrzebnych, kuchennych drobiazgów, przy doborze odpowiednich tkanin , można osiągnąć niezwykle ciekawy   efekt wystroju tego pomieszczenia. Ja, w zasadzie nie mam potrzeby uszycia tych wszystkich przedmiotów, ale w komentarzach tego posta,   proponuję przegląd    niektórych propozycji dla wystroju kuchni, jakie udało mi się znależć   w różnych internetowych żródłach. Na pierwszym planie będą fartuszki kuchenne, zasłonki i zazdrostki  na kuchenne okna oraz nakrycia stołów kuchennych i krzeseł.. Ze wszystkich pomysłów na  kuchenne fartuchy i półfartuszki, najbardziej odpowiadają mi   propozycje w stylu retro. No cóż?  dawne  projekty cieszą się ponadczasowym pięknem i trudno im odmówić uroku. A do uszycia jest sporo drobiazgów.






.

 











Dekoracje kuchenne

Torebka na żabki do prania

Organizer na przybory

Koszyczki na pieczywo




Etui na sztućce, serwetka i podładka

Kuchenne łapki i rekawice

Siedziska na krzesła

Koszyczki na pieczywo








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz