Moja lista blogów

środa, 16 czerwca 2021

Przeróbka sentymentalna.

 
Przeróbki w krawiectwie , to  częste zajęcie. Ja też ...przerabiam  swoje ciuszki, jeśli tylko  trzeba to zrobić. Zapewne  moich Gości zastanawia tytuł tego posta..,, Przeróbka sentymentalna ,,.  Tak, przeróbka jest sentymentalna, bo dotyczy przerobienia  sukni, która  kiedyś, ale w innym kształcie, była moim ciuszkiem na okazje specjalne.  Byłam  w nią ubrana na wesele mojego syna. Ale wówczas była to spódnica w kliny z bluzką z czerwonej koronki oraz  długą kamizelką. Suknię taka na tą uroczystość, uszyłam sobie z kwiecistego szyfonu.  Lata przeleżała potem w szafie, aż... wreszcie postanowiłam tę nowa suknię przerobić i przystosować do obecnych swoich potrzeb. Uszyłam ją w modnym dziś stylu ...casualowym , czyli  codziennym. Ludzie podobno potrzebowali rozlużnienia  sztywnych i ciasnych fasonów. I tak powstał ten...obecnie modny  styl na bardzo lużne  sukienki. Przy okazji wykorzystania do uszycia tej sukienki wzorzystego szyfonu, jest ona  strojna i  elegancka. A także   doszyta , bardzo szeroka falbana  oraz ozdobienie szerokich rękawów falbankami, czyni ten fason bardziej atrakcyjnym. A ...przeróbka to zapewne nie ostatnia. Mam  jeszcze w szafie ciuszki , z którymi nie mogę  się rozstać, choć już dawno z nich...,, wyrosłam ,, . Zdjęcia tego nie oddają.

  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz