Moja lista blogów

środa, 30 czerwca 2021

Sukienki wakacyjne ze szlaczkiem

  

Lato już na  horyzoncie a moje  wakacyjne sukienki dla dziewczynek wciąż pozostawały  nieuszyte. I chociaż wielokrotnie prezentowałam na  blogu tę cienką  bawełniana tkaninę, to   nie miałam pomysłu  na fason, w jakim  można by te sukienki uszyć. Materiał jest w pięknym, chabrowym kolorze, z drukowanymi na tym tle bialymi motywami roślinnymi i szlaczkami.  W końcu zdecydowałam  się na uszycie sukienek dwuczęściowych, złożonych z marszczonej spódniczki i odcinana górą. W tym wszystkim  chciałam jak najbardziej wyeksponować  szlaczki ... Ale najważniejsze jest to, że materiał jest przewiewny a sukienki uszyte w fasonie zapewniającym dziewczynom jak największą swobodę ruchu. Sukienki te tez zasłonią ramiona i ciała dziewczyn przed  żarem lejącym się z nieba i ewentualnymi poparzeniami słonecznymi. Ochraniają też  ramiona poprzez  zaopatrzenie sukienek  w rękawki , zwane motylkami. 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz