Moja lista blogów

poniedziałek, 20 marca 2023

Sukienka z kwiatowym szlaczkiem

 

Dłuuugo mnie tu nie było, ale nareszcie jestem.  A już myślałam, ze ktoś zapyta, gdzie jestem.  Jednak nic takiego się nie stało, bo moi Obserwatorzy zapewne są cierpliwi.  Do uszycia mam sporo i wreszcie zmobilizowałam siły, by uszyć sobie sukienkę z takiej oto tkaniny, którą prezentuję niżej, Jest to dosyć gruba wiskoza w kolorze  antracytowym , posiadająca po obu stronach tkaniny kwiatowe łączki. Łączki oraz motywy kwiatowe i roślinne od zawsze są moim ulubiony wzorem zdobiącym tkaniny. Ach, racja! Zapomniałam o grochach! Do uszycia wybrałam fason  sukienki dziś  będący jednym z najmodniejszych modeli sukienek letnich. Czyli jest to sukienka lużna, z charakterystyczna zakładka na biodrach, z której wypływa dół sukni czyli jej przymarszczona lekko spódnica. Rękawki kimono, dekolt prozaiczny , półokrągły. Jest to model idealny także za pań  puszystych. A w moim wieku panie zazwyczaj bywają puszyste, choć nie wszystkie. Przyznam, ze  jestem zadowolona z tego ,, uszytku ,, i w tej sukience czuję się dobrze. Zapraszam do oglądania zdjęć, także na moim profilu na Facebooku pt. ,, Szycie w stylu vintage ,, . Link do tego profilu znajduje się w prawym pasku tej strony. Zapraszam 





Niżej na zdjęciu modele, które posłużyły mi jako inspiracja.

Tkanina wiskozowa ze szlaczkiem  kwiatowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz