Moja lista blogów

niedziela, 7 lipca 2019

Bikini, tankini, pareo


W latach mojej młodości, na plażach królowało bikini. Nieco  póżniej  pojawiło się ... bardzo  wówczas modne...,  pareo. Zachowały się jeszcze w moich szufladach plażowe ciuszki, które w tamtym czasie  używałam  podczas  wypadów nad morze, czy nad mazurskie jeziora. Paradowałam w nich po sopockiej,czy kołobrzeskiej plaży a także   po plażach  jeziora w Waplewie, czy  w Bujakach, na Mazurach. Miałam dwa parea i kilka  strojów bikini oraz tankini. Postanowiłam na zdjęciach zademonstrować modę z tamtych lat oraz sposoby, jakich używałam do wiązania chust pareo. Z biegiem lat zmieniała się moda  a także moje możliwości długiego przebywania  w świetle gorącego słońca.  Długie wylegiwania się  w promieniach słonecznych, zamieniłam na  długie spacery po plaży . brzegiem  morza. Swój ubiór plażowy także przystosowałam do tego celu. Na jednym ze zdjęć, widoczna jest   długa suknia z kreszowanej bawełny, w wielki , hawajskie kwiaty. I to nie jest jedyna taka sukienka. Druga z nicj jest równie ładna. Mam też  inne ciuszki, które mogę wykorzystać na letnie spacery po plaży, wieczorem czy póżnym popołudniem, kiedy słońce chyli sią ku zachodowi. Muszę zdradzić, że marzy mi się długa, plażowa , suknia wykonana szydełkiem.  Być może uda mi się to marzenie zrealizować, bo...każdej  z nas ... to się należy...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz