Moja lista blogów

poniedziałek, 22 lipca 2019

W czym na powitanie szkoły?


Strój galowy  dla  naszej małej uczennicy już  gotowy.   Nasza mała dziewczynka  we wrześniu, pierwszy raz  pójdzie do szkoły.  Ten dzień pamięta się przez całe życie.  I dziecko musi być  w tym dniu stosownie ubrane, Ale i tak     nie będę spokojna. Bo co  będzie  gdy 1 września, będzie  w cieniu 37  stopni Celsjusz?  Przydałoby się uszyć   ładną sukienkę letnią, w kolorze granatowym.  Mam już taki projekt. Pokazałam go w poście wcześniejszym..Ten strój odbiega     nieco od   tradycyjnego stroju galowego gdyż  uszyłam do niego spódniczkę w kratkę, w kolorach współgrających   z  bluzka  i bolerkiem. Zatem nasza mała  pierwszoklasistka, będzie się   tym sposobem wyróżniała, gdyż tradycyjnie szyje się stroje jednokolorowe, granatowe.

Bluzka posiada  mały żabot.





Do uszycia  użyłam  granatowej gabardyny i  tkaniny  podobnej w kratkę.

Bluzkę do tego stroju,   uszyłam wcześniej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz