Moja lista blogów

niedziela, 14 lipca 2019

Błękitna dwuwarstwowa


Sukienka   dwuwarstwowa  w rozmiarze  116 - 122 cm, utrzymana  w kolorach pastelowych, błękitu i różu. Uszyta została  z  błękitnej tkaniny  bawełnianej oraz  cienkiego jak mgła, batystu w różowe i  iebieskie kwiaty. Są to tkaniny przyjazne dla  skóry dziecka.  Konstrukcja sukienki jest  przystosowana do łatwego ubierania dziecka i nie krępuje jego ruchów. W pasie sukienka jest lekko ściągnięta  gumką.  Z tyłu posiada pęknięcie zapinane na jeden guziczek  Konstrukcja sukienki nawiązuje do obecnie  ulubionego przez dziewczynki modelu,  to jest dużej falbany z tyłu i przodu sukienki, odsłoniętych ramion, gdzie rękawki stanowią opadające falbanki, związane troczkami. A taką wiedzę mam z ... pierwszej ręki, bo przecież w  rodzinie posiadam  dwie  ekspertki od mody dziewczęcej, w wieku szkolnym i wiem czego ode mnie wymagają, gdy  szyję dla nich właśnie. Całość jet  ulotna i delikatna.  Dziecko będzie w niej prezentowało się  bardzo ładnie. Sukienka uszyta z przeznaczeniem  na sprzedaż . Cena sukienki  80 zł. plus koszt wysyłki. Zdjęcia mojego autorstwa. Niestety, nie dorobiłam się jeszcze manekina, by  sukienki pokazywać lepiej.

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz