Moja lista blogów

niedziela, 21 lipca 2019

Zdążyć przed pierwszym dzwonkiem


Wrzucam na bloga kilka zdjęć  kolejnej białej bluzki, przeznaczonej do stroju szkolnego dla dziewczynki w wieku 10 - ciu lat.  Jest tak ciepła, ze  nie zdążyłam jej nawet przez zdjęciami  wyprasować. Bluzka posiada  koronkową  wstawkę na przodzie, kołnierzyk typu ,, Bambino,, i  krótkie , przymarszczone rękawki. Zapinana z przodu na guziczki. I to jeszcze nie ostatnia biała bluzka  dla niej.  A mam  jeszcze do ukończenia strój szkolny dla mojej najmniejszej uczennicy, która  we wrześniu po raz pierwszy przekroczy próg szkoły. Ona też potrzebuje  strojów szkolnych, galowych, białych bluzek i letnich sukienek, na każdą szkolną okazję. Szycie małych  ubrań wymaga też sporo zachodu, bo wszystko jest małe i trzeba    zręcznie  się tym  szyciem zajmować, by wszystko   się udało.  Ale..., dam radę. Wy tu oglądajcie, a ja idę  szyć... Zdjęcia sa mojego autorstwa.



To strój dla małej uczennicy. Spódniczka    z tkaniny w kratkę, kolorystycznie  współgrającą z niebieskim  bolerkiem. Biała bluzka, uszyta już wcześniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz