Moja lista blogów

wtorek, 18 maja 2021

Moja nowa sukienka

 

Po dłuższej przerwie wracam  na strony mojego bloga z nowa sukienką. Długo szukałam  modelu dla tej sukienki. Materiał to jedwabista satynowa wiskoza, bajecznie miękka i lejąca się, niezwykle przyjemna w dotyku, chłodząca. Pomimo brązowego koloru, a uwielbiam brązy... i białym drukowanym, wzorem na tym tle, sukienka  jest chłodna.  A inspirując się najnowsza modą, wybrałam fason lużny i przewiewny I gdyby nie  fakt, ze na ten lużny fason, zabrakło mi  materiału, sukienka byłaby identyczna, jak ta na ostatnim zdjęciu, która stanowiła  zródło inspiracji.  Ale...., w końcowym efekcie mojego szycia, nie ma na co narzekać. Sukienka jest naprawdę   fajna i z przyjemnością będę ja nosiła. Zapraszam do oglądania zdjęć. z przebiegu jej powstawania.

Model, który stanowił inspirację. Zdjęcie z albumów Pinterest



Lubię wiązania i sznureczki... Spódniczka sukienki przyszyta do  góry z szeroką zakładką, miała być lekko przymarszczona. Niestety, materiał miał szerokość tylko 130 cm,   a ja nie zwróciłam na ten fakt uwagi przy zakupie tego materiału I z tego powodu dół sukienki jest gładki. 
Z białym żakietem


Materiał ... to  lejąca i miękka satynowa wiskoza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz