Moja lista blogów

czwartek, 27 maja 2021

Biała plisowana spódniczka dla nastolatki

 
Biała, plisowana spódniczka, zwana przez młode dziewczyny ,, bombardiną ,,  - jest już uszyta. |Mam nadzieję, ze  nadałam tej spódniczce  odpowiedniego charakteru, i moja  księżniczka będzie z niej zadowolona. Nastolatki bowiem, mają już wymagania co do swoich strojów, bacznie obserwują trendy młodzieżowej modny i chcą  mieć modne ciuszki. I słusznie. A na zdjęciach  pokazuję etapy powstawania spódniczki. na końcu zamieszczam zdjęcie   takiej spódniczki z albumów Pinterest. Obserwującym mojego bloga jestem winna wyjaśnienie, ze prawdziwe ,,bombardiny ,, szyte są  z formy w kształcie półkola lub koła, jak na zamieszczonym  wykroju spódnicy. Jednak kupon materiału był przeznaczony na spódnicę wąską , ołówkową i nie mogłam tej spódniczki uszyć z tego wykroju. Ale efekt końcowy uszytej przeze mnie spódnicy, niczym nie ustępuje tej szytej z półkola. zapraszam do obejrzenia zdjęć.










Sposoby tworzenia zakładek spódnic plisowanych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz