Moja lista blogów

piątek, 24 maja 2019

Różane z falbankami

 Pierwszy raz szyłam sukienki  z odkrytymi  ramionami i okalającymi je  falbankami.  Z tego powodu   miałam obawę, że mogę coś   zrobić żle i sukienki  będą do wyrzucenia. Dlatego dosyć długo   eksperymentowałam i myślałam, jakby ewentualnych błędów uniknąć. No i... udało się! Dziś ok  godz. 17 -tej ukończyłam szycie sukieneczek i... jak to zwykle u mnie bywa, zapragnęłam zdjęcia  opublikować na blogu. Mało światła w mieszkaniu, póżnym popołudniem, spowodowało, że  ze  zrobieniem  zdjęć, przemieściłam się na  ... balkon. Mam nadzieję, że  są   wystarczająco widoczne.













2 komentarze:

  1. "Jak na pierwszy raz",....az trudno w to uwierzyc.Ladne , zwiewne sukieneczki, bardzo dziewczece i takie mile dla oka.Szyj wiecej, bo naprawde ladnie Ci to wychodzi.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za miły komentarz. Takie falbanki szyłam pierwszy raz ale doświadczenie w szyciu dla dziewczynek mam spore, ponieważ w latach 90-tych ub wieku, wspólnie z córką, która ma w tej dziedzimie, przygotowanie zawodowe, prowadziłyśmy pracownie krawiecką.

    OdpowiedzUsuń