Moja lista blogów

poniedziałek, 6 maja 2019

Szkolny strój dla 10-latki.


 Strój szkolny dla mojej  10-letniej księżniczki, już  prawie gotowy. Prawie, bo  z przyczyn  niezależnych ode mnie, nie mogę  dokończyć szycia białej bluzeczki. Została ona uszyta  z  delikatnego , białego materiału , wypełnionego haftem.  Szerokość tego materiału jest zbyt wąska, by uszyć  z tego długi rękaw. Muszę więc zastosować jakiś  sposób na jego przedłużenie a to wiąże się ze znalezieniem  odpowiedniego materiału. Generalnie rzecz biorąc, jestem zadowolona, bo   komplet jet dosyć udany. Piękna bluzeczka z wyłożonym  żabotem i dokładnie odszyta część  z materiału granatowego. Jednak już więcej nie kupię na ten cel... gabardyny. Nie lubię zakupu  materiałów  w sklepie internetowym. Tkaninę trzeba dotknąć i czuć ją, jej strukturę i miękkość. Kolor gabardyny jest  ładny,  raczej chabrowy, nie granatowy. Zdjęcia  ten kolor ... zmieniają i nie oddają   jego  uroku. Nawet biel bluzeczki nie jest biała, tylko jakaś..żółta. Moje atelier zdjęciowe też jest... skromne.  Ale  póki co, jest, jak jest. Zdjęcia mojego autorstwa.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz