Moja lista blogów

środa, 8 maja 2019

Sukienki różane



 Z tego oto materiału, jak na zdjęciu wyżej, powstaną sukienki o modelu prezentowanym, na zdjęciu  niżej. Kupiłam tej materii 4 metry, więc i sukienek będzie  ze cztery. Materiał  posiada lekko kremowe tło, a na nim  rozsiane są motywy kwiatowe róż i innych kwiatów. Jest to  bardzo  atrakcyjny kupon materiału, o jakim   myślałam już od dawna. W takie sukienki ubiorę na lato swoje dwie, male księżniczki, 10-letnią i 7-letnią. Powstaną też dwie sukienki dodatkowo, na sprzedaż, a nawet można je uszyć na zamówienie. Pamiętam, gdy byłam taka dziewczynką, to cieszyłam się z każdej nowej sukienki, uszytej mi przez mamę. Niech więc one  cieszą się też. W końcu  dzieckiem... jest się tylko raz. Zdjęcia mojego autorstwa. Model sukienki zaczerpnięty ze zbiorów Pinterest. Zabieram się do szycia. Wykroje są prozaiczne i zdążyłam je przygotować wczoraj. Wciąż trzeba robić nowe formy, bo przecież dziewczyny... rosną.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz