Moja lista blogów

piątek, 20 kwietnia 2018

Sukienka miętowa


Sukienka miętowa wreszcie uszyta. A szyłam ją... 3 dni. Te  lamóweczki, falbaneczki, marszczenia, motylki, wykonanie i obszycie haftowanej wstawki z przodu, dziureczki na guziki, pasek..., to wszystko jest pracochłonne, ale zdobi sukienkę.  Jak już wcześniej pisałam, sukienka jest uszyta z tkaniny lnianej , w kolorze miętowym. Haft wykonany został na płótnie bawełnianym. Lamówki  z białego batystu. Sukienka  odpowiednia dla rozmiaru 116 cm  a może nawet 122 cm. Jest przeznaczona  do sprzedaży. i  prezentowana w butiku  "Kram dla córek i mam". Link w pasku bocznym.. Zdjęcia są mojego autorstwa.







2 komentarze:

  1. Śliczna sukieneczka. Zdolna jesteś Lucynko. Podziwiam talent. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie ja..., to tylko moja ... wyobrażnia.

    OdpowiedzUsuń