Moja lista blogów

sobota, 28 kwietnia 2018

Pudrowa różowa


Sukieneczka dla  maleństwa, szyta z batystu w kolorze  pudrowego różu, już ukończona.  Aby  rozproszyć  monotonię koloru sukieneczki, wykonałam na  niej ręczny haft. Jest to haft często stosowany  do ozdabiania  odzieży dla maluszków. Po latach przerwy, musiałam sobie przypomnieć sposób wykonywania tych różyczek. Al;e udało się. Do dołu sukienki i do motylków, przyszyłam wąską, bawełnianą, białą  koroneczkę, której brzeg  ozdobiłam łańcuszkiem z kordonka w kolorze różyczek, by zaakcentować obecność  tej koronki, w tych miejscach.  Z tyłu sukieneczka posiada zapięcie na dwa guziczki.  Fason sukienki jest  tak dobrany, by nie krępował ruchów dziecka i był łatwy do założenia..Całość skromna i delikatna. Rozmiar - 98 cm. Dla maluszków jeszcze powstaną inne kiecunie. Tę  uszyłam w prezencie dla malutkiej Hani, mojej  nowo narodzonej  kuzyneczki. Zdjęcia: Lucyna Siring





Sukienka leży jak należy i Hani w niej do twarzy.

2 komentarze: