Moja lista blogów

wtorek, 10 kwietnia 2018

Będzie szycie...


 Będzie wielkie, domowe szycie małych sukienek. Materiały zostały zakupione.  Inspiracje, bliskie mojemu sercu, też  tu są, chociaż, co do wyboru  kroju i fasonu, zawsze  najlepiej  podpowiada mi  moja wyobrażnia. Każdy materiał  wymaga  odpowiednio dopieszczonego  modelu sukienki. Bo przecież  stworzyłam tego bloga nie po to, by powielać  tu już spotykane i oklepane  modele.  Muszą powstać zupełnie inne, niespotykane i niepowtarzalne, bo wtedy to moje domowe szycie sukienek dla dziewczynek, będzie miało sens. A więc popadło na grochy i jednokolorowe batysty. Trzeba z  tych materiałów wyczarować coś niezwykłego.. Zobaczymy, spróbujemy,  pomyślimy,  powinno się udać. Zdjęia :Lucyna Siring i albumy Pinterest






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz