Moja lista blogów

środa, 17 marca 2021

Moja wymarzona.,,,

 Od dawna już w mojej szafie czeka kupon  satyny o soczystej barwie kwiatów słonecznika. W poszukiwaniu modelu mojej podomki, czy jak kto woli, szlafroczka damskiego, przeszukałam wiele stron az trafiłam  na ten oto model. Nie  lubię krótkiej bielizny nocnej, ani krótkich szlafroków i koszul nocnych też. Musza  koniecznie być długie. Sam  model i kupon satyny nie wystarczą, by stworzyć  coś fajnego. Musiałam  tę jednobarwną satynę  ożywić inną satyna  , zdobioną chociażby kwiatami. I udało mi się znależć taka satynkę, jak na zdjęciu! Myślę, ze ta w  w róże będzie idealna. Chociaż i ta w  żonkile ..., też jest interesująca.  I tak przy każdym  szyciu..., szlafroczka dla siebie, czy sukienki dla siebie lub dziecka, trzeba się dobrze do tego zajęcia przygotować, by stworzyć kreację na miarę  oczekiwań, swoich własnych, oczywiście.









Najbardziej prawdopodobny wybór fasonu szlafroka, to ten.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz