Moja lista blogów

poniedziałek, 16 września 2019

Jesień na wybiegach...


 Upalne lato minęło i czas  pomyśleć o   odzieży cieplejszej.  Moim ulubionym   wyborem na ten czas zawsze były kostiumy . I  zależności od  stanu pogody,  trzeba było ich mieć w swojej  garderobie co najmniej dwa , a nawet trzy.  I miewałam takie, ale  w czasie przeszłym. Teraz  moja uwaga skupia się na tym, by taki kostium jesienny, zorganizować sobie chociaż ... jeden.  Nigdy nie lubiłam  płaszczy i kostium  na każda porę roku, był zawsze dla mnie najlepszym wyborem. Lubię  też  szyć je z materiałów  w kratę.  Właśnie wyszukałam   kilka takich propozycji.  Styl Coco Chanel też mi odpowiada. Zobaczę , co uda mi się  wykreować...??? Zdjęcia, żródło  Pinterest




2 komentarze:

  1. Wszystko piękne, trzeba szyć, duża inspiracja to miło zobaczyć takie super projekty :) :) :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym to ja miała Anetko..., sylweteczkę laski, to by się szyło... Ale o jesiennym kostiumie ...myślę i coś na pewno wymyślę. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń