Moja lista blogów

środa, 5 czerwca 2019

Różowa kratka


 Sukienka dla dziewczynki w wieku 4 - 6 lat, uszyta z  bardzo miękkiej, przyjaznej dla skóry dziecka, bawełny w różową kratkę. Model sukienki jest prosty,  rękawki zastąpione  tzw. motylkami.  Z tyłu zapinana do pasa na guziczki.Sukienkę ozdobiłam białą, bawełniana koronką, jak to widać na zdjęciu. Sukieneczka jest skromna  i zarazem elegancka.  Nadaje się na każdą okazję. Kiedyś takie  sukienki szyłam swoim wnuczkom. Z pozostałego materiału uszyłam właśnie tę sukieneczkę, którą  chciałabym sprzedać.  Rozmiary sukienki są takie,  pod paszkami  64 cm, w pasie 60 cm. Długość pleców  23 cm , długość spódniczki sukienki 32 cm. Cena  sukienki 40 zł. Jest to  okazja zakupu sukieneczki dla dziecka po  promocyjnej cenie, gdyż celem moim jest tworzyć  sukieneczki  większym nakładem pracy, nietypowe, ozdobne, a zatem  cena  musi być wyższa,  Zdjęcia mojego autorstwa.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz