Moja lista blogów

piątek, 7 czerwca 2019

Biała z szydełkowym karczkiem.


 Zainspirowana sukienką    dla dziewczynki ze zdjęcia zamieszczonego niżej, postanowiłam  identyczną stworzyć dla swojej  wnuczki.  Wykonałam  szydełkiem karczek sukienki  i... pomysł zarzuciłam. Czas mijał,  dziecko wyrosło  z  rozmiaru. 134 cm  Ale teraz sukieneczkę postanowiłam  uszyć do końca.  Karczek wykonany  z białych nici bawełnianych, merceryzowanych, proces powstawania  widoczny jest jest na dalszych zdjęciach. Dół sukienki uszyty jest z białej żorżety a pod spodem
podszewka  z białego  jedwabiu., co  pokazuję  na jednym  ze zdjęć. Karczek podszyłam   szerokim paskiem  z białego batystu, by  go umocnić i ukryć szwy. Tył karczka sukienki zapinany jest na guziczki, trochę niżej  kilkucentymetrowe pęknięcie, by można było  sukienkę bezproblemowo założyć. Delikatna i elegancka. Obwód sukienki pod paszkami wynosi   60 cm. Całkowita długość sukienki - 63 cm. Rozmiar odpowiedni dla dziewczynki  w wieku 5 - 7 lat.Sukienkę przeznaczyłam do sprzedaży. Cena promocyjna - 80 zł. Należy tez   do ceny doliczać kwotę 10 zł  na  przesyłkę poleconą. Zdjęcia mojego autorstwa i Pinterest.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz