Moja lista blogów

czwartek, 15 lipca 2021

Tuniczka i szorty

 
Już od dawna miałam  w swoich planach uszycie tuniki i szortów  dla dziewczynki.  A że  w moich szufladach  różnych tkanin   jest sporo, także takich, co do których uprzednio miałam  inne plany, to właśnie  te plany zmieniłam  i... uszyłam dla wnuczki  tuniczkę i szorty, w rozmiarze 128 cm. Materiały to  tkanina  bawełniana  o  wzorze typu ,, łączka.,,. Szorty uszyłam z różowej popeliny,  a kolory   dobrze się komponują. Tuniczka posiada karczek, na którego dekolcie obsadziłam cos w rodzaju marszczonego kołnierzyka typu ,, bambino,,...dla starszaków. Rękawki ozdobiłam motylkami. Poniżej karczka krótka spódniczka  a na jej dole przyszyłam lekko przymarszczoną  , dosyć szeroka falbankę. dekolt karczka  z przodu posiada pęknięcie zawiązywane dwoma troczkami. Post uzupełnię jeszcze dodatkowymi zdjęciami. Na zdjęciu obok... wersja robocza.




Motylki
Dekolt zdobiony troczkami





1 komentarz:

  1. Piękny komplecik. Faktycznie mamy podobne zainteresowania :))). Jestem pod wrażeniem wszystkich Twoich pracy. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń