Moja lista blogów

środa, 7 lipca 2021

Łączka - sukienka z tradycją

 
W tym poście  wyświetlam sukienkę dziewczęcą  uszytą z materiału , potocznie zwanego ,, łączką,, Tkaniny typu ,, łączka ,, wydaje się, ze od zawsze królują wśród tkanin. Maja charakter i piękno ponadczasowe i chyba dlatego  od dawna maja swoje  należne im miejsce   na sklepowych pólkach z tkaninami. A sukienki  z nich uszyte zawsze  cieszą się popytem. Ja też lubię  ,,łączki,,. Tę kupiłam sobie na letnią spódnice. Ale ostatecznie   uszyłam z tej wiskozowej miękkiej  tkaniny, sukienkę dla dziewczynki w rozmiarze 122 - 128 cm.  Wybrałam  ostatnio bardzo modny styl...wygodny, tzw. casualowy. Ozdobiłam ten styl   akcentami  w stylu vintage. Są to marszczone falbanki na dole  sukienki, umieszczone na dwu poziomach. Na bokach sukienki umieszczone są wyżej, na środkowej części spódniczki... niżej. Rękawki zdobią tradycyjne motylki. I tak naprawdę, jest to  bardzo ładna, letnia sukienka dla dziewczynki







,, Łączki ,, sa  przeurocze i warto z nich szyć  sukienki  nie tylko dla dzieci.




Sukienka, która trudno tak sfotografować, by oddać  naturalna jej kolorystykę. W wersji czarno-białej prezentuje się ...tajemniczo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz