Moja lista blogów

wtorek, 20 lutego 2018

W stylu retro


Dwie, piękne sukieneczki w tonacji pastelowej, z koronkami i szydełkową tuniczką, są niepospolite, kunsztowne, strojne i bardzo eleganckie, trącą starym stylem boho.  Warto poświęcić  czas i spróbować je odtworzyć, co nie stanowi dla mnie żadnego problemu. Tym razem niezbędne materiały mam. Niedawno kupiłam też  odpowiednią koronkę bawełnianą.Dysponuję również  materiałem bawełnianych w kolorze pastelowo - cytrynowym. Na wykonanie tuniczki mam nici bawełniane, w kolorze ecru. Powstanie kreacja w rozmiarze 116 cm. Mam nadzieję, ze nic mi nie stanie na przeszkodzie, w drodze do celu. :) Zdjęcia, żródło Pinterest i moje własne.

1 komentarz:

  1. Piękne te sukienki, aż słodkie, jeżeli wszystko masz do ich wykonania to z niecierpliwością będę czekać żeby podziwiać dzieło końcowe. Oglądając je przychodzi ochota na wykonanie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń