Moja lista blogów

wtorek, 9 stycznia 2018

Moda dziecięca 2017 r.

Nie tylko mnie czegoś brakuje w polskiej modzie dziecięcej.. Grad krytyki posypał się na wydawnictwo i   ostatni numer "Burdy" z modą dziecięcą z lata 2017 r. Zawiedzione młode matki krytykują  propozycje ubioru  dla dzieci, za nijakość i powtarzalność modeli, za ich  prosty i pozbawiony atrakcyjnej formy charakter,  zwyczajnie  mówiąc,  za to, że nie ma na czym oka zawiesić.  Z czego wynika taki stan rzeczy, trudno  mi odgadnąć Sama dostrzegam, że od lat w szyciu sukienek dla dziewczynek,  króluje niepodzielnie tylko jeden fason  sukienek, taki jak na następnych dwu zdjęciach, czyli prosta albo z półkola wycięta spódnica i prosty  góra, bez rękawków, w pasie  ewentualnie jakiś kwiat albo kokarda. Kolorystyka i wzornictwo materiałów, zazwyczaj mdłe i  nieciekawe, chociaż to  może dotyczy akurat tylko "Burdy" .





 Ale już pomysły  studia mody DOLCE & GABBANA, choć proste to jednak niezwykłe w formie  i we  wzornictwie zastosowanych materiałów. A wniosek stąd prosty. Aby ładnie  i gustownie szyć  dla dzieci, nie wystarczą wymagania aby odzież dziecięca nie krępowała ruchów i była szyta  z materiałow przyjaznych dla ich  wrażliweh skóry. . Nie bez znaczenia jest tez fason i forma odzieży oraz wzornictwo stosowanych materiałów



1 komentarz:

  1. Modele, które pokazałaś są piękne, nie widziałam Burdy dla dzieci, bo nie miałam okazji szyć takich rzeczy dla nikogo, ale te zaprezentowane są warte uwagi :))))

    OdpowiedzUsuń