Moja lista blogów

środa, 15 lutego 2017

Jeans z odzysku



Starej jeansowej odzieży, można nadać nową, niepowtarzalna formę. Jest na to wiele sposobów.  Ja, ze starych jeansowych spodni, zrobilam szorty, ozdobione szydełkowymi,  kwiatowymi elementami. Ale  z tej starej i mocnej tkaniny, wyczarować można wiele innych, ciekawych rzeczy, jak chociazby  dziewczęce sukienki, damskie torebki, czy poduszeczki typu " Jaś". A na tym  wykorzystanie jeansu z odzysku, czy z recyklingu, jak kto woli,  się nie kończy. Pomyslowość ludzka nie zna granic a wyobraznia jest niczym nieograniczona. Ja rownież nie skończyłam jeszcze swojego eksperymentowania z jeansem.Wszysrkie moje pomysly, stoją w długiej kolejce do zrealizowania. A to potrzebuje czasu. Zdjęcia moje własne i Pinterest













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz