Moja lista blogów

niedziela, 18 września 2016

Szyjemy bolerko, cd...


Już wkrótce białe bolerko do sukienki, będzie gotowe. Całość jest zszyta recznie, potrzebne jest  przeszycie na maszynie. Jak widzicie, trochę to bolerko zmodyfikowałam. Nie szyłam pelerynki takiej, jaka jest na zdjęciu w poście niżej,  stanowiacym inspirację. Teraz, po wykrojeniu i sfastrygowaniu, mam pomysł na jeszcze jedną jego wersję, którą też można  w przyszlości  wykorzystać. Jeszcze nie wiem jakie będą rękawki. Ale chyba zakończę je pliską z tunelem na delikatną gumkę. Teraz pozostaje je starannie wykończyć i... czekać na pomyślną pogodę, by  wykonać... moja pierwsza sesję zdjeciową. Mam nadzieję, że w roli małej modelki wystąpi moja wnunia, 7-letnia Bianka. Foto: Lucyna Siring



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz