Moja lista blogów

poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Sukienki z szydełkowymi tuniczkami


Szydełkowe tuniczki gotowe i nareszcie będzie szycie sukienek. Trochę to długo trwało, bo pierwotnie rozpoczęta   tuniczka,  którą widać w poście niżej, została spruta. Tak bywa, gdy  chcę coś wykonać  metoda szydełkowej improwizacji. Była za mała i za wąska. Postanowiłam zmieni wzór, ale  i ta wydaje mi się być za mała  na dziewczynkę  9-letnią. Będzie przymiarka, zobaczymy. Ważne, że jest niezwykle udana i bardzo dekoracyjna, falująca ze zwiewną koronką brzegową, co widać na  ostatnich zdjęciach tego posta.. Teraz  uszyję sukienki z cytrynowego batystu, zdobione  bawełniana koronką w kolorze ecru. Potem pozostaje zrobić zdjęcia  w plenerze, z moimi modelkami, w roli głównej. Już jest ciepło, więc można. Czeka mnie nowe, nieznane dotąd  doświadczenie. Jestem podekscytowana  i jednocześnie bardzo ciekawa, jak mi to  się uda. Zdjęcia: Lucyna Siring







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz