Moja lista blogów

sobota, 27 listopada 2021

Na kuchenne okno

Już co najmniej od dwóch lat, w mojej szufladzie leżały kupony materiałów zakupione  na zasłony  na kuchenne okno. Wreszcie doczekały się  uszycia. Niby nic nadzwyczajnego, ale nowe i cieszy oko. Na zdjęciu jeszcze ze starą, tradycyjną zazdrostką. Ale w szyciu jest  nowa, z koronkami.  Gdy  ją uszyję, to   tu zaprezentuję zdjęcia. A powinna być bardzo ładna, według mojego pomysłu..., oczywiście. Moja kuchnia jest tak mała, ze  nie  było jak... zrobić zdjęcia~! I ciemno, pomimo zaświeconej lampy. Trudno. Pochwalić się muszę, bo... wiadomo co się ze mną stanie ... A  na uszycie czeka zazdrostka.  I taki komplet na moje kuchenne okno, na pewno nie ostatni... Na końcu zamieściłam zdjęcia już uszytej zazdrostki. I na dziś to tyle. Może  w niedalekiej przyszłości  zrobię zazdrosteczki szydełkowe, chociażby takie jak ta na ostatnim zdjęciu



 


Moja świąteczna dekoracja na parapecie okna, skąpana w promieniach porannego słońca.







Teraz w komplecie z zazdrostka.

2 komentarze:

  1. Piękne zasłonki. Ja też chciałam sobie uszyć podobne, ale moja kuchnia też jest ciemna i się wstrzymałam. Ze mnie marna krawcowa, ale materiał już leży kilkanaście lat, więc jak będzie coś nie tak, to nie będzie szkoda. Ty masz taki talent. Zazdroszczę (pozytywnie). Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie zawsze wszystko się udaje Janeczko. Zasłonki i zazdrostki, które wczoraj uszyłam też nie są takie, jakie chciałabym widzieć u siebie na kuchennym oknie. Zaraz zamieszczę tu zdjęcia tej zazdrostki. Ale wirus uniemożliwia mi odwiedzanie sklepów z tkaninami już od dwóch lat. Nie jestem młoda, a każde moje wyjście z domu to...panika i strach w oczach moich doroslych dzieci. Więc siedzę w domu i szyję z tego, co mam pod ręką. A co do talentów, to...tak. Talenty ja i dzieci moje mamy po moim Ojcu, który nie tylko pięknie rysował ale i był mistrzem krawiectwa męskiego i spod jego ręki wychodziły piękne męskie garnitury a także także damskie kostiumy , płaszcze, kurtki itd. A jabłko nie daleko spada od jabłoni. Ale uszycie zasłon czy zazdrostek...nie jest takie trudne. A przecież tych zasłon i zazdrostek potrzeba choć kilka na zmianę. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń