Moja lista blogów

niedziela, 13 listopada 2016

Ozdobne marszczenia i hafty.

 Zanim zdobędę materiały do szycia strojów krakowskich, chciałam poszielić sie na blogu moja opinią o naszej modzie dziecięcej. Uważam, ze jest ona zbyt uboga w srodkach wyrazu. Zawsze  wykorzystywany jest sam  prosty krój. Zwykly karczek  bez rekawów i prosta lub kloszowa spódniczka. Gra się jedynie kolorami i tkaniną, ale to zyt malo, by  upiększyc odzież dzieciecą. Zdecydowanoie piękniejsza jest moda dziecięca retro.. Warte  przypomnienia jest też zdobienie odzieży dziecięcej marszczeniami i haftami..Nie są one az tak trudne do wykonania, chociaż pracochłonne.Na zdjeciach mozna obejrzeć najprostsze sposoby marszczenia.Mam pewne doswiadczenia w tym zakresie, wyniesione z minionego okresu aktywności we wlasnej pracowni krawieckiej i postaram się je tu zastosować.Zdjęcia, zródło: Pinterest




Moda dziecieca retro, zdecydowanie jest p;iękniejsza.
Marszczenia i hafty nie są aż tak trudne.






Księzniczka Charlotte jest ubierana w sikieneczki zdobione marszczeniami.




A to najprostsze sposoby wykonania marszczeń.

To jest marszenie podstawowe. Moja Mama tak ozdobila mi sukienkę do komunii Była piękna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz